Tag Archives: konser
Rock’n Coke 2009 Festivalinde Yandık, Dağıttık, Tükendik

21 Tem

Tarihi belirlendiğinden beri nasıl etsek te gitsek dediğimiz festivale gittik hatta döndük bile (her güzel şey çabuk biter). Bir sene aradan sonra Rock’n Coke şanına yakışır bir dönüş yaptı. Bizde orada olduğumuzu kanıtlamak için kapsamlı bir özet hazırladık. Gidemeyen arkadaşlara pişmanlık aşılaması dileğiyle…

rockncoke2009

Rock’n Coke Toplama Kampına Giriş

Bu başlığı boşuna atmıyorum. Diğer günleri bilemem ama cuma gecesi kampa giriş yapan bizlerin kamp alanına giriş çok uzun zaman aldı. Tabii ki  aramaların yapılması gerekiyor ama tavır da çok önemli. Toplama kampı hissi İstanbul Park’ın ilginç kapı girişlerinde de kaynaklanıyor.
Gri demir turnikeler bitmeyen merdivenler, polis, jandarma, güvenlik görevlileri, kapıda x-ray’den geçiş, o neydi bu neydi cevap veriş. Sonra bilekliğin takılıp tam girdim dediğin anda insandan örülme bir duvar ve megafondan gelen emir veren bir ses “çantaları yere bırakın ve çantalardan 3 metre uzaklaşın.??
Ortamda ister istemez bir tedirginlik. Sanki dünyanın en illegal şeyini içeri sokuyormuşcasına bir his. K-9’un kokusunu beğenmediği şanssız bir arkadaşın donuna kadar tüm eşyalarını görmemizde cabası oldu. Daha bitmedi, ” Mahkumlar yürümek yasak kamp alanına servisle gidilecek”. Çok mantıklı. Neyse gidiş…

Festivalde İlk Gün Sabah 7 Güneşiyle Ter İçinde Uyanış

Geceden çadırı kurmak bizi gündüz güneşinin altında çadır kurmaktan kurtardığı için birbirimizi tebrik ettik.

dsc05563

Madem uyandık açız gidelim dedik 10’a kadar festival alanına geçemezsiniz ey mahkumlar dediler. Güneşte kav-rul-duk.

rockncoke2009-kamp-alani

Festivalin Açılışı Aylin Aslım’dan

Sıcak altında zorlayıcı bir performans ve ilk konserin heyecanıyla sahne önünden konseri izlemeye çalıştık. Daha sonra bunun çok saçma olduğunu anladık. Aylin Aslım fena değildi işte. Kimse kusura bakmasın sıra gelince anlatacağım The Prodigy performansından sonra çıta çok yükseldi.

rockncoke-2009-aylin-aslim (daha&helliip;)

“CENNETTE BİRLEŞELİM”

16 Mar

Başlıkta belirtilen “cennet” Olympos’dan başka bir yer değil. Zaten giden arkadaşlar bilir gerçekten de öyledir. Görülen afiş 16-19 Mayıs tarihleri arasında yapılacak Türkiye’nin İlk Uluslar Arası Reggae Festivali’nin afişidir. Demek ki naapıyoruz? Çağrıyı duyuyoruz ve Olympos’ta buluşuyoruz. Zaten çok özlemiştim, ilaç gibi gelebilir. Neyse detaylı bilgiler burada.

Fiyatlar görüldüğü gibi giderek artıyor. Bu site dışında bİletixten de bilet almak mümkün. Fazla söze gerek yok herhalde herkes gerekli mesajı almıştır. Festival programı hayli kalabalık görünüyor. Olympos ne kadar bozulursa bozulsun benim için özel kalmaya devam ediyor. Ne de olsa yatarak çalışılan 2 yaz geçirdim orada. Herkes para biriktirmeye başlasın benden söylemesi.

19. Efes Pilsen Blues Festivali’ndeydik

1 Ara

GECEYE HAZIRIZ

Hattirigottiriciler eğlenceye hiçbir zaman hayır demez ve en sevdikleri etkinliklerden biri de canlı müzik dinlemektir.Blues konserine hazırlık tabii ki erken başladı ve ilk içkiler konser alanına ulaşılmadan içilmeye başladı. Yol üstünden aşırdığımız posterle bir de afilli pozlar verdik. Sezen’in de doğumgünü olduğuna göre eğlenmemizi hiçbirşey engelleyemezdi.

(daha&helliip;)


Get Adobe Flash player