Archive | GezdikTozdukEğlendik RSS feed for this section
Memo is a Swedish Hero?

31 Ara

İpucu vermek istemiyorum ama verdim bile. Tek şansım link vermek basın izleyin

Yılbaşı Partisi@Rock’nBeer

23 Ara

yilbasi-rocknbeer

Fazla söze gerek yok yılbaşında bol bol kokteyl içicem başka yolu yok diyorsanız Rock’nBeer’da olacaksınız zaten. Yılbaşında 45 liraya sex on the beach, tequila sunset, margarita, blue havaian ve fındıkkıran sınırsız -ölümüne-  tüketilecek. Kısacası iç-zıbar partisi de diyebileceğimiz partide yer, içer, eğleniriz işte… Neyse sloganla bitirelim “Son Damlasına Kadar Yılbaşı Eğlencesi

Nerede ki bu bar?

Twilight Koltuk Takımı Bella Serisi

15 Ara

tabut-koltuk

Aslında konsept önerimiz özellikle son dönemde yeni markalaşma çabasında olan Burdekor için. Efendim “esinlenilecek” ürünümüz yukarıda da görebildiğiniz tabut koltuk. İsim güzel konsepte uygun  fikirler Ar-ge ekibimiz (şipşakçı, şarapçı) tarafından hemen geliştirildi. Şimdi son dönemin yükselen trendi vampirizmi kullanacak firmamız ürünü satamasa bile muazzam bir reklam dönüşüyle satışları 200 hatta 300’e katlayabilir. Zaten Burdekor’da ürünler bayan isimleriyle anılmıyor mu? Evet.
Tamam vampirlerin patladığı film? Twilight.
Koltuk isimleri? Bella, Alice, Rosalie falan filan…  Daha ben ne yapıım bilmiyorum. Ana haber bültene çıkma ve internette patlama yapma garantili konsepti kullanmayanlar utansın.

NOT: Burdekor’un saygıdeğer veliahtı yeterli olumlu yorumla konsepti uygulayabilir. Yorumlarınızı esirgemeyiniz…

Yeşim The Şarapçı

3 Ara


sirince.2 by ~memilik on deviantART

Yukardaki bu foto 2 hafta önce şirincede çekilmiştir. Fotoğrafı ben çektiğim için, bu kare her ne kadar şarapcı camiasına armağan edilen güzel bir eser olsada, çektiğime çekeceğeme çok pişman oldum. Yeşim hanfendi ( Saygıdeğer Admin ), poz vericem diye, 2 şişe böğürtlenli şirince şarabını 15 dakkada bitirince yolculuğumuz tam bir kabusa dönüştü. Neyse ki ucuz atlattık…

Rock’nBeer Poster Tasarımı

1 Ara

rock__n_beer_by_kivancg-kckBu şahane şeyi Ateş’in doğum günü hediyesi olarak Kıvanç tasarlamıştı. Deviantart’da denk gelince hatırladım ve paylaşmak istedim. Belki yakında baskı halinde barda satışını da görürüz.

Hattirigottiri Olimpiyatları

30 Kas

Seksi dans sahnelerimizin yayınlanmasından sonra erkeklerin zeka küpü hatta zekanın vücuda gelmiş halinin oğlu olarakta tanınan Mehmet, Memo, Memilik aramış taramış ve bizimkilerin olimpiyatlara katıldığı videoyu ele geçirmiş saol memo varol…
HattiriGottiri 1. Yılını 20. Efes Pilsen Blues Festivali’nde Kutladı

24 Kas

efespilsen-blues-izmirBlogu açalı 1 sene olduğuna inanamayarak şoku üstümüzden attıktan sonra kutlamalar için 20. Blues Festivali’nin yolunu tuttuk. Bu arada 1. seneyi hit patlamasıyla tamamladığımızı açıklayayım da düşmanlarımız çatlasın. Yazıyı yazarken baktığımda bir önceki gün 1117 tıklamaya ulaşan “Çok Kişisel Blog”umuz kendi rekorunu da çok kişisel içeriğe rağmen kırmış oldu. Darısı diğer deneysel sitelerimizin başına.

Zaman ne hızlı geçiyor geyiklerini bolca yaptığımız günde ilk durağımız kutlamayı zirveye ulaştırmak için kafaları kıracağımız harika mekan Rock’nBeer’dı. Konsere geç kalmamak amacıyla hızla Mandalin Mojito (köyceğizden gelmiş özel mandalinle yapılmış), Meg Ryan ve görüntüsü ürkütücü tadı şahane Beyindeki Ur yuvarlandıktan sonra Hilton’a giriş yapıldı.

efes-bardakBurada 10’ar milyona yediğimiz hamburger fiyatından dolayı çok lezzetliydi. Cuma gecesinin çok coşkulu geçtiğini söyleyemiyeceğim ama biz yine dans ettik ve memilik sahne önünden şahane fotoğraflar çekti. Sonra gecenin bitmesine yakın fotoğraf çekilmesini yasaklıyası geldi. Zaten çekilecek herşey çekilmişti yasak sadece kıllığına mıydı anlayamadık.

efes-blues-20Efes Festivali çok istikrarlı ve kaliteli bir festival ama bir kaç eleştiride bulunmak isterim. 3 senedir üst üste festivale giden biri olarak artık sahne tasarımının değişmesi gerektiğini düşünüyorum.

shemekia-copeland-efes

Bu sene hatıralık ürünlerde ciddi bir düşüş vardı. Yaratıcılık olarak ta çok eksiklerdi. Eminim bu tarz konserlerde bu tarz hatıralıkları toplamayı seven pek çok kişi vardır. Yani üzerinde daha çok vakit harcanması gereken bir konu olduğunu düşünüyorum. Neyse zaten ilk sahne alan Ray Schinnery’i kaçırdık.  En eğlenceli performans Terry Evans’ınkiydi.
(daha&helliip;)

Viva Electro Night @ Rock’nBeer

20 Kas

electro-rocknbeer1

İsmiyle kafa karıştıran mekan Rock’nBeer’da 21 Kasım 2009’da Electro Night gecesi düzenleyen arkadaşların posteri ulaştı elime. Paylaşalım isteyenler gitsin…

Ali is a LAKEMAN!!

1 Eki

lakemanNe Marvel ne Disney akıl edemedi ama Ali akıl etti. Yeni bir süper kahramanımız var: LAKEMAN (ALİ+İÇKİ=LAKEMAN)

Belki dünyaca ünlü değil ama gönüllerin kahramanı Ali, içindeki süper kahramanı Burdur Gölü kenarında dışarı saldı. Fazla içkiyle içinden LAKEMAN çıkan Ali, duyduğumuza göre Burdurluların kokudan yanında bile oturmadıkları Burdur Gölü’ne çırılçıplak Eylül sonunda girerek neden gönüllerin kahramanı olduğunu kanıtladı.  Blogun amacı geçmişi yad etmekse Lakeman’siz olmaz. Çok yaşa LAKEMAN…

NOT: Ali’nin sansür gerektiren fotosunu bloga koysaydım da hit rekoru kırsaydım keşke.

Üşenmedim Kars’a Kadar Gittim!

18 Eyl

kars-hekimevi

İzmir’den kalkıp Kars’a gitmek insanın bir anda aklına gelmiyor. Ama gezmeyi ve farklı yerler görmeyi seven biri olarak anne ziyareti bahanesiyle hiç aklıma gelmeyecek bir şehri ziyaret etmiş oldum. İlk merak edilen detaya hemen yanıt vereyim. Evet, Kars’ta havalimanı var. İzmir’den direk uçuşta var. Tabii zamanınız uyuyorsa direk uçuşla 2 saat sonra Kars’a ulaşmış oluyorsunuz. Ermenistan sınırında bulunan Kars en doğuda bulunan şehirlerimizden. İlk olarak aklıma nedense dağlık bir yermiş gibi geldi ama aksine Kars dümdüz ovalardan oluşuyor. Kışın -40 derecelere kadar düşen hava sıcaklıkları bitki örtüsü gelişmesini engellediği için çevrede tek bir ağaç görmek neredeyse imkansız.

kars-yol

(daha&helliip;)