Hastasıyız Loser Kardeşlerin

28 Oca

E.T Askerdeyken Atilla Ünlü oldu

28 Oca

İnternetin yeni kahramanı Atilla Kaptan oldu. Bu şahsiyet youtube kanalıyla tam bir zaman öldürücü olarak yaşamını sürdürüyor. Örnek aşağıda bak. Bu bana yetmedi dersen youtube kanalı

E.T Askerdeyken Doktor Oldu

28 Oca

E.T’nin son durumunu şöyle özetliyorum. Kendisi sabah revirci, öğlen yazıcı, akşam atışçı olarak orduya canla başla hizmet ediyor. Askere gittim hiçbişiy yapmadım diyen arkadaşlar dönüşte kendisine bu konuda espri yapmamalı bence çünkü bütün yük onun omuzlarında. Kendisine “doktor” şeklinde seslenilen E.T askerlik sayesinde zor olan baba mesleğini de tatmış oluyor.

Düzenli spor yapan G.I.Joe’muzdan 3 km’ye 14 dakikada koşması!!?? ve 6 barfiks çekmesi bekleniyormuş:) Kendisi dönüşte bar sahibi değil bodyguard’ı olarak göreve başlayabilir kısacası.

Önemli! “EE bize ne bunlardan?” diye düşünen tüm ziyaretçiler şu an yanlış blogu takip etmektedirler.

E.T Askerdeyken: How I Met Your Mother’ın Türk Versiyonu Çıktı

24 Oca

Ya duyda inanma cinsinden bir haber olsa da gerçek. Her bölümünü merakla beklediğimiz dizinin Türkçe versiyonuyla bizi şoka soktular. İnanmazsan bak…

E.T Askerdeyken: Sabri Yine Uçamadı

24 Oca

Bugünden itibaren hızlı Türkiye gündeminden özellikle komik videolardan eksik kalan Piyade Onbaşı İsmail E.T için yeni bir seriye başlıyorum. İsim açıklamak istemediğim için baş harfleri kısaltmasıyla devam edecek E.T serimiz her ne kadar Ayşegül Parkta, Şurda, Burda serisini anımsatsa da hiçbir ilgisi yoktur. Amacımız asker dönüşü E.T’ye mutlu bir kaç saat geçirterek TSK’yı unutturmaktır.

Gel Tezkere Gel!!

22 Ara

Bilindiği üzere Eser 12 Aralık 2010 itibari ile Manisa 1. Piyade Eğitim Tugay Komutanlığı’nda askerliğine başladı. Konunun anlam ve önemini anlatan bu şahane poster tabii ki Ertan’ın eseri. Askerimiz yılbaşı ve Ocak’ın ilk haftasındaki izinlerinin ardından 10 Ocak’ta Kıbrıs yolcusu. Şimdiden çabuk bitmesi dileğiyle tarihe not düşüyorum…

Bir Olympos Hatırası…

27 Eyl

Sonunda buda oldu Olympos’ta çektiğimiz inanılmaz yaratıcı! fotoğrafımız broşürlerin baş köşesindeki yerini aldı. Şaka değil gerçek. Bize sorulmadan kullanılan şahane fotoğrafımız karşılığında birer çay ikram etmeyi teklif eden Rüya pansiyoncuları kibarca reddetsek de anlayamadığımız bir şey var. En romantik balayı Rüya Pansiyonda ama bu beşli neyin romantiği neyin nesi?? Neyse yüzler seçilmio rahat olun. Gerçi ben Eser’le Ateş’i 100 metreden tanırım:)

İzmir Havagazı Sinematek Gecelerine Gittik, Gördük

10 Ağu

sinematek-izmir-havagazi

Başladığı günden beri gitmek istediğimiz Sinematek etkinliğine nihayet 4 Ağustos’taki Macbeth filmiyle iştirak ettik. Öncelikle İzmir Havagazı Fabrikası’na ilk kez giden biri olarak kırmızı ışıklandırmayı çok beğendim. Filmin gösterildiği alandaki armutlar ise bana sürpriz oldu. Gerçi gittiğimiz saat itibariyle armutlarda yer bulmak imkansız olduğu için plastik sandalyelerde oturduk ama ortam güzeldi. Zaten hava sıcaklığı 50 derece olduğu için oldukça güzel esen havada film izlemek keyifli olurdu ama olamadı. Neden?

(daha&helliip;)

Alternatif Afiş Tasarımlarına Devam

28 Tem

Çok kişisel bloğumuzun artık klasikleşen başlığıdır Alternatif Afiş Tasarımları. FİTİLİ ateşlemek için doğuştan fotoşop ESER‘i kullanıp yeni bir posterle karşınızdayız. Ama bu sefer çekirdek ailenin diğer üyeleri YEŞİM ve MACAR‘ı da alet ettik. Tabi ki devamı gelecek.kungfus

Geçtiğimiz Dönemde Neler Olmuştu?

23 Tem

Twitter çıktığından beri uzun yazı yazmaktan hoşlanmayan şahsıma gün doğdu ve blogu iyice boşladım. O kadar boşladım ki yazmama rağmen “copy paste” yapmaya üşendiğim yazılar bile var bilgisayarımda. Neyse o zaman tarihe not düşmek adına kısa bir özet geçmek isterim neler olduğunu.

Mustafa ve Ertan hayallerindeki ofise kavuşarak iş kurdular. Henüz ziyaret etmemiş olsam da kalbim onlarla.
Eser ve Yeşim Macaristan’daki Sziget Festivali’ne katılmak için pasaport başvurusu yapıp aldıktan kısa süre sonra pasaport harçları %50 düşürülmüştür. (Bıktım bu ülkeden)
Sziget planı ekonomik problemler sebebiyle suya düşmüştür. (bir kez daha)
Rock’n Beer‘ın arka bahçesi alçalmış, yükselmiş tekrar alçalmıştır.
Ateş 9 kere cüzdanını, 7 kere ev anahtarını kaybettikten sonra iPhone’uyla havuza girmiştir.
Sezen iPhone’la tanışarak Apple severler grubuna katılmıştır.
Kendine ev tutmak istemeyen Görkem göçmen olarak yaşamını İzmir’de devam ettirmektedir.
Sigorta satmak için Groupama grubuna katılan Ali, aynı şirkette şoförlüğe terfi etmiştir.
Mehmet ve Sonay evlilik kararlarının ardınan kavga etmiş tekrar barışmış ve olay Mehmet’in sosyal medyaya küsmesiyle tatlıya bağlanmıştır.
İzmir’de çalışmaya başlayan Tolgay istifanın eşiğinde bekleyişini sürdürmektedir.
Çeşmeli bir kedi tırmalayınca kuduz aşısı olmaya başlayan Yeşim 40 günlük alkol yasağının son günlerinde agresif tavırlarıyla dikkat çekmiştir.
Tüm İzmir ajanslarında metin yazarlığı yapan Mu, bir gün herkesin çalışacağı yer olan Barcin.com’da çalışmaya başlamıştır.
Eser ve Doğu‘nun bar açma girişimleri bürokrasiye takılınca ikili “Hepsi Çok Güzel Olacak” filmindeki Cem Yılmaz gibi “bar açıyoruz abi” diyerek gezmeye başlamıştır.
Proje adamı Kerem yeni projesiyle zengin olma hayalleri kurmaktadır.
Benekli köpek Maylo vefat etmiştir.
Eser’in yeni köpeği ve Sheila‘nın müstakbel eşi “Tarçın“a temizlik uzmanı Emine Teyze “Yalçın” diye seslenmiştir.
Macar karanlık tarafa geçmiştir. (daha&helliip;)